Atšķirības starp "DnD Pasauļu Ģenerēšana" versijām
(Sākums) |
(Pievienoju pāris saitus, pārbaudu vai saglabāsies izmaiņas) |
||
12. rindiņa: | 12. rindiņa: | ||
** [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans2010_AdventuresInLevelDesign.pdf Adventures in Level Design: Generating Missions and Spaces for Action Adventure Games] | ** [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans2010_AdventuresInLevelDesign.pdf Adventures in Level Design: Generating Missions and Spaces for Action Adventure Games] | ||
** [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_modeltransformation.pdf Level Design as Model Transformation: A Strategy for Automated Content Generation] | ** [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_modeltransformation.pdf Level Design as Model Transformation: A Strategy for Automated Content Generation] | ||
− | ** .. | + | ** [http://www.jorisdormans.nl/missionspacegenerator/ Kartes ģenerātors, izmantojot graph grammar] |
* [http://pcgbook.com/wp-content/uploads/chapter05.pdf Apakšnodaļa PCG grāmatā] | * [http://pcgbook.com/wp-content/uploads/chapter05.pdf Apakšnodaļa PCG grāmatā] | ||
* [http://graphics.tudelft.nl/~rafa/myPapers/bidarra.RvdL.IDP13.pdf Designing Procedurally Generated Levels] | * [http://graphics.tudelft.nl/~rafa/myPapers/bidarra.RvdL.IDP13.pdf Designing Procedurally Generated Levels] | ||
+ | * [http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download;jsessionid=3B95732D89862A2D2FA19CC7DFCC0E7E?doi=10.1.1.119.1445&rep=rep1&type=pdf By David Adams: Automatic Generation of Dungeons for Computer Games] | ||
* ... | * ... | ||
23. rindiņa: | 24. rindiņa: | ||
Ceturtkārt, jāatzīmē jebkāda interesanta lieta, ko sastapsim: | Ceturtkārt, jāatzīmē jebkāda interesanta lieta, ko sastapsim: | ||
− | * .. | + | * [http://www.gamasutra.com/blogs/AAdonaac/20150903/252889/Procedural_Dungeon_Generation_Algorithm.php Apskatīts interesants kartes ģenerēšanas veids] |
Versija, kas saglabāta 2017. gada 19. marts, plkst. 15.32
DnD jeb Dungeons & Dragons ir ('tabletop') RPG galda spēle, kas ir spēlējama, principā, ar papīra lapas un zīmuļa palīdzību. Liela sagatavošanās spēlei notiek vēl ilgi pirms tās sākuma, kad spēles vadītājs ('Dungeon Master DM') sagatavo spēles karti un izdomā spēles scenāriju, bet tās dalībnieki izveido savu personāžu. Šīs darbības notiek atbilstoši DnD spēles noteikumiem. Pati spēle notiek sarunājoties, t.i., skaļi paziņojot sava personāža darbības, uz ko DM atbild ar pasaules reakciju - dažādu spēles elementu mijiedarbību ar personāžu atbilstoši iepriekš sagatavotajam scenārijam. Nejaušības elementu spēles gaitā ievieš metamie kauliņi ar dažādu skaldņu skaitu.
Tātad, lai varētu spēlēt, ir jāiegulda liels sagatavošanās darbs. Mēs pētīsim iespējas šo sagatavošanās darbu automatizēt.
Pirmkārt, jānoskaidro, kas ir jau izdarīts tieši DnD jomā:
- donjon
- Redit resurss
- ...
Otrkārt, jānoskaidro, kas ir izdarīts pasauļu ģenerēšanas jomā spēlēm vispār:
- Joris Dormans darbi:
- Apakšnodaļa PCG grāmatā
- Designing Procedurally Generated Levels
- By David Adams: Automatic Generation of Dungeons for Computer Games
- ...
Treškārt, jāizvirza jautājumi, kas būtu jāatbild un mērķi, kas jāizdara:
- ...
- ...
- ...
Ceturtkārt, jāatzīmē jebkāda interesanta lieta, ko sastapsim: