Atšķirības starp "Spēles" versijām
(Elite) |
(superformula) |
||
10. rindiņa: | 10. rindiņa: | ||
Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: [https://en.wikipedia.org/wiki/Elite:_Dangerous Elite: Dangerous] un [https://en.wikipedia.org/wiki/No_Man%27s_Sky No Man's Sky]. | Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: [https://en.wikipedia.org/wiki/Elite:_Dangerous Elite: Dangerous] un [https://en.wikipedia.org/wiki/No_Man%27s_Sky No Man's Sky]. | ||
− | MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. | + | Izrādās gandrīz daudz dažādas formas iespējams aprakstīt ar [https://en.wikipedia.org/wiki/Superformula Superformulu]! |
+ | |||
+ | MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemēram, [http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.553.7547&rep=rep1&type=pdf tā], [http://dsmforum.org/events/DSM06/Papers/1-Furtado.pdf tā] vai [http://researchonline.ljmu.ac.uk/205/1/JILR%20Journal%202011%20(S%20Tang%20%20M%20%20Hanneghan)%20-%20final.pdf tā (apskats tapis 2011. gadā)]. Tiek [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_modeltransformation.pdf lietotas arī modeļu transformācijas]. [http://www.jorisdormans.nl/pdf/ModelDrivenGameDesign.pdf Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei]. | ||
[http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis]. | [http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis]. |
Versija, kas saglabāta 2016. gada 22. februāris, plkst. 22.26
Runa iet gan par datorspēlēm, gan galda spēlēm! Ko var izdarīt ar datoru šajā lauciņā?
- spēlēt spēles (veidot botus)
- veidot jaunas spēles
- veidot dažādus spēles elementus
- analizēt spēles (piemēram, meklēt labākās stratēģijas)
- ...
Pamatā pievērsīsimies dažādu spēļu elementu automātiskai veidošanai - grāmata par šo tēmu.
Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: Elite: Dangerous un No Man's Sky.
Izrādās gandrīz daudz dažādas formas iespējams aprakstīt ar Superformulu!
MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemēram, tā, tā vai tā (apskats tapis 2011. gadā). Tiek lietotas arī modeļu transformācijas. Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei.
Joris Dormans raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa PhD Thesis.