Atšķirības starp "Spēles" versijām

No ''Agra piezīmju blociš''
Pārlēkt uz: navigācija, meklēt
(superformula)
(Smelik)
15. rindiņa: 15. rindiņa:
  
 
[http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis].
 
[http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis].
 +
 +
Daudz spēļu laukumu (pasauļu) ģenerēšanā ir darījis [https://graphics.tudelft.nl/Publications-new/index.php?idAuthor=2087 Ruben Smelik]. Interesanta ir ideja [https://graphics.tudelft.nl/Publications-new/2009/STDB09a/STDB09a.pdf ģenerēt reljefu] (ainavu), kas ir līdzīga kādai esošai. Piemēram, būtu interesanti uzģenerēt tipisku Vidzemes vai Latgales ainavu.

Versija, kas saglabāta 2016. gada 22. februāris, plkst. 22.41

Runa iet gan par datorspēlēm, gan galda spēlēm! Ko var izdarīt ar datoru šajā lauciņā?

  • spēlēt spēles (veidot botus)
  • veidot jaunas spēles
  • veidot dažādus spēles elementus
  • analizēt spēles (piemēram, meklēt labākās stratēģijas)
  • ...

Pamatā pievērsīsimies dažādu spēļu elementu automātiskai veidošanai - grāmata par šo tēmu.

Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: Elite: Dangerous un No Man's Sky.

Izrādās gandrīz daudz dažādas formas iespējams aprakstīt ar Superformulu!

MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemēram, , vai tā (apskats tapis 2011. gadā). Tiek lietotas arī modeļu transformācijas. Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei.

Joris Dormans raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa PhD Thesis.

Daudz spēļu laukumu (pasauļu) ģenerēšanā ir darījis Ruben Smelik. Interesanta ir ideja ģenerēt reljefu (ainavu), kas ir līdzīga kādai esošai. Piemēram, būtu interesanti uzģenerēt tipisku Vidzemes vai Latgales ainavu.