Atšķirības starp "Spēles" versijām

No ''Agra piezīmju blociš''
Pārlēkt uz: navigācija, meklēt
(dormans PhD)
(Elite)
7. rindiņa: 7. rindiņa:
  
 
Pamatā pievērsīsimies dažādu spēļu elementu automātiskai veidošanai - [http://pcgbook.com/ grāmata par šo tēmu].
 
Pamatā pievērsīsimies dažādu spēļu elementu automātiskai veidošanai - [http://pcgbook.com/ grāmata par šo tēmu].
 +
 +
Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: [https://en.wikipedia.org/wiki/Elite:_Dangerous Elite: Dangerous] un [https://en.wikipedia.org/wiki/No_Man%27s_Sky No Man's Sky].
  
 
MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemērae, [http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.553.7547&rep=rep1&type=pdf tā], [http://dsmforum.org/events/DSM06/Papers/1-Furtado.pdf tā] vai [http://researchonline.ljmu.ac.uk/205/1/JILR%20Journal%202011%20(S%20Tang%20%20M%20%20Hanneghan)%20-%20final.pdf tā (apskats tapis 2011. gadā)]. Tiek [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_modeltransformation.pdf lietotas arī modeļu transformācijas]. [http://www.jorisdormans.nl/pdf/ModelDrivenGameDesign.pdf Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei].
 
MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemērae, [http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.553.7547&rep=rep1&type=pdf tā], [http://dsmforum.org/events/DSM06/Papers/1-Furtado.pdf tā] vai [http://researchonline.ljmu.ac.uk/205/1/JILR%20Journal%202011%20(S%20Tang%20%20M%20%20Hanneghan)%20-%20final.pdf tā (apskats tapis 2011. gadā)]. Tiek [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_modeltransformation.pdf lietotas arī modeļu transformācijas]. [http://www.jorisdormans.nl/pdf/ModelDrivenGameDesign.pdf Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei].
  
 
[http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis].
 
[http://www.jorisdormans.nl Joris Dormans] raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa [http://www.jorisdormans.nl/pdf/dormans_engineering_emergence.pdf PhD Thesis].

Versija, kas saglabāta 2016. gada 22. februāris, plkst. 22.25

Runa iet gan par datorspēlēm, gan galda spēlēm! Ko var izdarīt ar datoru šajā lauciņā?

  • spēlēt spēles (veidot botus)
  • veidot jaunas spēles
  • veidot dažādus spēles elementus
  • analizēt spēles (piemēram, meklēt labākās stratēģijas)
  • ...

Pamatā pievērsīsimies dažādu spēļu elementu automātiskai veidošanai - grāmata par šo tēmu.

Spēles, kuru pamatā IR procedurālā ģenerēšana: Elite: Dangerous un No Man's Sky.

MDE (Model Driven Engineering) pielietojums spēļu izstrādē. Piemērae, , vai tā (apskats tapis 2011. gadā). Tiek lietotas arī modeļu transformācijas. Pārdomas par MDE piemērotību spēļu izstrādei.

Joris Dormans raksta par spēļu izstrādi. Ir vērts palasīt viņa PhD Thesis.