Atšķirības starp "Šahs" versijām

No ''Agra piezīmju blociš''
Pārlēkt uz: navigācija, meklēt
(Jauna lapa: Šahs ir determinēta (nejaušība nespēlē nekādu lomu), divu spēlētāju pilnas informācijas spēle, par kuru vēl joprojām nav izdevies noskaidrot, kas tad īsti uzvar - balti...)
 
m
7. rindiņa: 7. rindiņa:
 
Šaha gadās redzēt ''skaistas'' partijas. Vai var [http://en.chessbase.com/post/a-computer-program-to-identify-beauty-in-problems-and-studies noformalizēt šo skaistumu], tādejādi ļaujot datoram spēlēt skaisti?  
 
Šaha gadās redzēt ''skaistas'' partijas. Vai var [http://en.chessbase.com/post/a-computer-program-to-identify-beauty-in-problems-and-studies noformalizēt šo skaistumu], tādejādi ļaujot datoram spēlēt skaisti?  
  
Daudz par ar šahu saistītām datorzinātnes problēma var atrast [https://rjlipton.wordpress.com/tag/chess/ GÖDEL’S LOST LETTER blogā]. Galvenokārt gan tur tiek risināta krāpšanās atklāšanas uzdevums, kad spēlētājs lieto datoru.
+
Daudz par ar šahu saistītām datorzinātnes problēmām var atrast [https://rjlipton.wordpress.com/tag/chess/ GÖDEL’S LOST LETTER blogā]. Galvenokārt gan tur tiek risināta krāpšanās atklāšanas uzdevums, kad spēlētājs lieto datoru.

Versija, kas saglabāta 2016. gada 7. februāris, plkst. 00.05

Šahs ir determinēta (nejaušība nespēlē nekādu lomu), divu spēlētāju pilnas informācijas spēle, par kuru vēl joprojām nav izdevies noskaidrot, kas tad īsti uzvar - baltie vai melnie. Ar šaha noteikumiem var iepazīties šeit.

Labākās datorprogrammas spēlē labāk par jebkuru cilvēku.

Interesanta pieeja ir apmācīt datoru spēlēt šahu, liekot datoram spēlēt pašam ar sevi, t.i., ieliekot programmā pēc iespējas vienkāršākas heiristikas.

Šaha gadās redzēt skaistas partijas. Vai var noformalizēt šo skaistumu, tādejādi ļaujot datoram spēlēt skaisti?

Daudz par ar šahu saistītām datorzinātnes problēmām var atrast GÖDEL’S LOST LETTER blogā. Galvenokārt gan tur tiek risināta krāpšanās atklāšanas uzdevums, kad spēlētājs lieto datoru.